24 Mart 2015 Salı

ARNAVUTLUK BAYRAĞI TUTAN TARAFTARA TEPKİ GÖSTERDİ, ŞİMDİ ÖLÜM TEHDİTLERİ ALIYOR

Yazan: Ferhat Demirkıyık
Twitter: @FDemirkiyik

Arnavutluk Süper Ligi’nde 2 gün önce oynanan Apolonia-KF Tirana maçında yaşanan olay sonrası ev sahibi takımın Sırp kalecisi ölüm tehditleri alıyorApolonia-KF Tirana karşılaşmasının 21. dakikasında penaltı kazanan FK Tirana, penaltı hazırlığındayken sahaya giren bir taraftar elinde Arnavutluk bayrağı ile Apolonia kalesine doğru koştu.
'BAYRAK OLDUĞUNA DİKKAT ETMEDİM'
Apolonia’nın Sırp kalecisi Vilson Caković, taraftarın elindeki bayrağı alıp atmak istese de takım arkadaşlarından ve Tirana oyuncularından tepki aldı. Hakem oyuncuları ayırdı, sahaya giren güvenlik görevlileri ise Arnavutluk bayrağı açan taraftarı kontrol altına aldı.
'ÇOK ÜZÜCÜ BİR OLAYDI'
Maç sonu Arnavutluk medyasına konuşan Caković, “Arnavutluk bayrağı olduğuna dikkat etmedim, insanlar beni sahada farklı şeylere teşvik ediyor. Fakat hiçbir Arnavut taraftarı şu ana kadar bana sldırmamıştı” dedi. Ligde 54 puanla 4. sıradaki KF Tirana, maçı Mario Morina ve Gentian Muca’nın attığı gollerle deplasmanda 2-0 kazandı. Apolonia ise 16 puanla ligin 9. sırasında bulunuyor.
'BEN BURAYA FUTBOL OYNAMA GELDİM'
Bugün Arnavutluk medyasına konuşan Caković, “Takım arkadaşlarımın yanımda olduğunu düşünüyorum. Utanç verici bir olaydı ve böyle bir olayın hedefi olmak kötü bir durum. Kalabalıktan elinde bayrakla kaleme doğru koşan taraftar bana doğru ilerledi” diye konuştu. Maç bitene kadar taraftarlar tarafından büyük tepkiyle karşılaşan Sırp kaleci, ıslıkların ve küfürlerin hedef noktası oldu. O dakikaları ise şöyle anlattı; “İnanılmaz bir baskı vardı, maç sonu eve gittiğimde Facebook ve Instagram'dan inanılmaz ölüm tehditleri aldım. Küfür ve hakaret içeren mesajları okumaktan bıktım. Ben buraya futbol oynamaya geldim.”

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder